D. N.

Stopnja izobrazbe: Visoka šola (VIb)
Naziv izobrazbe: Diplomiran ekonomist-smer podjetnišvo
Lokacija dela: Notranjska, Po Sloveniji
Spol: moški
Izkušnje: 2005-2009 DHL FREIGHT SLOVENIJA Delal sem kot: Direktor za razvoj poslovanja in prodaje Poleg prejšnjih del sem sedaj odgovoren tudi za: -zagotoviti profitabilno rast prometa in dobička (EBITA) na nivoju Slovenije -razvoj logističnih poti in storitev za ključne stranke; organizacija ladijskega transporta, železniškega transporta, intermodalnega transporta, cestnega transporta, skladiščenje in manipulacija ? skrb za ključne stranke in njihov razvoj ? spremljanje finančne discipline podjetji ? zaposliti, izobraziti in voditi prodajne specialiste na cestnem transportu ? koordinirati prodajne aktivnosti na cestnem transportu ? kod Direktor za razvoj poslovanja sem razvijal nove transportne linije ( Nizozemska, Srbija ), katere so povezane z Slovenijo ? Koordiniranje marketinških aktivnosti, priprava zgleda spletne strani ? trženje storitve v cestnem transportu (zbirnike, celotni in polovični prevozi) ? priprava cen za enkratne ponudbe v cestnem transportu ? priprava vseh cenikov v cestnem transportu (zbirniki, manipulacija in distribucija po Sloveniji) ? graditi zaupanje in lojalnost stalnih in novih strank ? nadzor nad tenderji v cestnem transportu v Sloveniji ter globalno ? produktivni vodja za avtomobilsko industrijo (projekt BMW) Delal sem kot: Prodajni specialist za cestni transport Moje glavne naloge so bile: ? trženje storitve v cestnem transportu (zbirnike, celotni in polovični prevozi) ? poznavanje mednarodnih linij za cele, polovične in zbirne kamione ? priprava cen za enkratne ponudbe v cestnem transportu ? priprava vseh cenikov v cestnem transportu (zbirniki, manipulacija in distribucija po Sloveniji) ? graditi zaupanje in lojalnost stalnih in novih strank ? spremljati strankine potrebe in želje in v skladu z temi primerno reagirati ? redno komuniciranje in obveščanje strank o novostih v podjetju ? spremljanje finančne discipline podjetji ? reševanje pritožb ? priprava napovedi gibanja prometa na letni in 3 mesečni osnovi ? redna priprava mesečnih poročil o učinkovitosti na prodajnem teritoriju 1994 ? 2005: DHL EKSPRES (SLOVENIJA) D.O.O. Delal sem kot: Komerciala ? prodajnik na terenu Moje delavne akcije so bile usmerjene k razvijanju osebnega odnosa do stranke in njene lojalnosti do podjetja. Poudarek je predvsem, da se podjetju svetuje oz. pomaga pri kontaktu z njihovimi poslovnimi partnerji v tujini in doma. Moje glavne naloge so bile: ? graditi zaupanje in lojalnost stalnih in novih strank ? spremljati strankine potrebe in želje in v skladu z temi primerno reagirati ? redno komuniciranje in obveščanje strank o novostih v podjetju ? spremljanje finančne discipline podjetji ? reševanje pritožb ? izobraževanje in svetovanje pri izvozni in uvozni dokumentaciji ? priprava napovedi gibanja prometa na letni in 3 mesečni osnovi ? v svetovnem merilu posebne pogodbe o poslovanju ? redna priprava tedenskih in mesečnih poročil o učinkovitosti na prodajnem teritoriju ? zagotoviti profitabilno rast prometa na teritoriju Dodatne zadolžitve: ? produktivni vodja za servisiranje finančnih institucij in javnega sektorja ? skrb za bolj pomembne stranke in tiste katere imajo z DHL-om globalni dogovor Delal sem kot: Komerciala ? prodajnik po telefonu V oddelki sem skrbel za prodajo po telefonu. Moja začetna skrb so bile stranke na področju Maribora, Celja, Novega mesta, Nove Gorice in Kopra. V tem času sem sodeloval z veliko vrsto ljudi, različnim pogledom na poslovanje. S tem sem si pridobil veliko izkušenj, znanja o prodaji, o pogajanjih in kako prisluhniti željam strank. Kar mi je veliko pripomoglo, ko sem v začetku marca 98 prevzel območje Gorenjske, Trzina, Kamnika, Mengša na področju telemarketinga. Moje glavne naloge so bile: ? poiskati potencialno stranko ter razviti njihovo potrebo po DHL storitvah in produktih do najvišje meje ? ob pravem času predati stranko komercialistu na terenu, da bi zagotovili sledenje novih potreb stranke in ji posvetili večjo pozornost ? redno komuniciranje in obveščanje strank o novostih v podjetju ? spremljanje razvoj strank in prilagajanje ponudbe DHL-a njihovim potrebam ? reševanje pritožb ? doseganje zastavljenih ciljev glede razvoja določenega teritorija ? redno spremljanje dogajanj na določenem področju ter tedensko in mesečno oddajanje poročil stanju ? priprava napovedi gibanja prometa na določenem teritoriju ? izobraževanje oseb, kateri uporabljajo MSM ? prodajni računalniški program Delal sem kot: Agent za stike z javnostjo Tu sem se spoznal z pritožbami strank in reševanje le teh, carinskimi procedurami pri nas in v tujini, prejemal sem naročila za odpošiljanje pošiljk. Podrobno sem se seznanil predvsem z tehniko komuniciranja po telefonu. Delal sem kot: Kurir (2 meseca ?uvajalno obdobje) V uvajalnem obdobju sem opravljal kurirska dela, za boljše poznavanje dela v podjetja . 1993 ? 1994: ČAR d.o.o. Delal sem kot: Poslovni svetovalec Podjetje je imelo zastopstvo tujih izdelkov (italijanskih ) z ortopedskimi pripomočki, predvsem ortopedsko zdrava ležišča. Predstavljal sem njihov izdelek oziroma artikel kot trgovski potnik-svetovalec po Sloveniji. 1991 ? 1993: SINERGA d.o.o. Delal sem kot: Elektrotehnik V podjetju, katero se je ukvarjalo z elektroniko sem skrbel za izdelovanje svetlobnih panojev, njihov servis in montiranje. Poleg tega je bilo potrebno razvijati nove elektronske dele, pripravljati razne načrte in testiranje novih elektronskih delov.
Dodatna znanja: Računalništvo: ? Okolje Windows XP, Win7, ? MS Office (Word, Excel, Power Point, Acess), ? internet (Internet Explorer, Firefox), elektronska pošta, ? MSM (superuser) - prodajni računalniški program ? Danzsale- prodajni računalniški program za cestni transport ? CBT- računalniški sistem za samo učenje MS office programov Pridobljena znanja na sledečih področjih: ? Seminar obvladovanje sprememb ( uvajanje sprememb v podjetju, spremembe na Osebnem področju ) ? Seminar Ugovori in zaključevanje kot ključni element prodajnega razgovora ( CTU seminar) ? Seminar Logistike in dobavna veriga ? TQM (Total Qualety Manegment) ? Kako se prodaja proti konkurenci in špedicijami ? Tack Training International ? Trženje po telefonu ? CTU (Center za Tehnološko Usposabljanje) ? Izboljšana profesionalna prodaja - Tack Training International ? Donosno pogajaje ? Tack Training International ? Dangeres Good Awernes-varnost pošiljk in nevarne snovi ? Tečaj trženja po telefonu v Londonu ? Trainer Skills 3-veščine učitelja ? SPIN - tehnika prodajanje ? Seminarji Telefonske prodajne tehnike ? Reševanje pritožb in pritožba darilo ( delavnica ) ? Delo v kolektivu ? Seminar Kako skrbeti za stranke ? Seminar Prodajna zavest ? Seminar Veščine predstavljanja ? Izobraževanje kako skrbeti in servisirati finančne institucije in podjetja javnega sektorja (izobraževanje v Bruslju / Belgija ) ? Razni seminarji za MSM in SAMS (Marketing and Sales Manegmet system) Tuji jeziki: ? Angleški-aktivno, uporabljam vsak dan ( poslovna angleščina na višji šoli) ? Nemščine-pasivno, uporabljam večkrat na teden ( Berlitz Slovenija- 4. stopnja) ? Italijanščina-pasivno, osnovno sporazumevanje uporabljam občasno na mesec ? Hrvaško- aktivno, uporabljam večkrat na teden ? Srbsko- pasivno, uporabljam večkrat na mesec
Področja dela: Komerciala marketing, Trženje produktov

Želim več informacij o kandidatu

  • obvestila za podjetja o novih kadrih
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.