A. L.

Stopnja izobrazbe: Srednja šola (V)
Naziv izobrazbe: RAČUNOVODJA
Lokacija dela: Ljubljana-območje LPP, Notranjska, Severna Primorska
Spol: ženski
Izkušnje: 16 let delovnih izkušenj na vodenja proizvodnje, opravljanje računovodskih in administrativnih del, vodenje projektov in uvajanje standardov v proizvodne procese. 1.3.2009- RE INVEST D.O.O. in stala podjetjaRAČUNOVODJA/POSLOVNI SEKRETAR IN POMOČ PRI VODENJU PROJEKTOVIzvajanje plačilnega prometa, knjiženje poslovnih dogodkov, obračun plač, obračun potnih nalogov, usklajevanje saldakonti kupcev in dobaviteljev, priprava kompenzacij, pogodb o asignaciji, cesijske pogodbe, osnovna sredstva, obračun plač, poročaje DURS, AJPES, obračun DDV, priprava izkazov uspeha in izkazov stanja. Uporabljam program Pantheon. Poleg tega pomagam v administraciji in računovodstvu še za tri podjetji, in sicer za UMT d.o.o., HOJA ING d.o.o. ter DIZAJN HOTELI d.o.o. v Ljubljani.Vodenje poslovne korespondence, pripravljanje dopisov, vodenje prejete in izdane pošte, arhiviranje dokumentov, priprava pogodb, kadrovska evidenca, prijava in odjava zaposlenih na ZZZS ali preko e-vem. Priprava ponudb in dokumentacije za javno naročilo ali predračunov za individualne kupce, priprava naročil, priprava pogodb za podizvajalce, reševanje reklamacij, pomoč vodji projekta, analitična obdelava naročil in izračun RVC, priprava računov ali začasnih in končnih situacij. Vsa računovodska dela največ pa izterjava, vlaganje izvršb.* 1.1.1994- še traja popoldan, ker je računovodstvo moja druga delovna ljubezenADMINISTRACIJA, KOMERCIALA, RAČUNOVODSTVO - GRIF D.O.O. Izvajanje vseh del razen strojnih in fizičnih za majhno podjetje v popoldanskem času. Priprava predračunov, ponudb, dokumentacije s popisi in obračuni del za kandidiranje na javnih naročilih, izdelava končnih obračunskih situacij, popisov del. Na kratko vsa dela, ki jih zahteva majhno podjetje od sprejema strank, pogovora s strankami, nabavo materiala, knjiženja prejetih in izdanih računov, izvajanja plačil preko e bančništva, priprava asignacijskih, cesijskih pogodb, pogodb o prevzemu dolga, verižne kompenzacije, priprava dokumentacije za kandidiranje na javnih naročilih, izdajanja računov, vodenje evidenc, priprava dokumentov za trošarino, obračun DDV, poročila za AJPES in DURS, obračun plač, izterjava, priprava pogodb. Vseh navedenih del odvisno tudi od sezone ne zadostuje za redno zaposlitev. 1.9.1993-28.2.2009 LESNA INDUSTRIJA.* VODJA PODROČJA KONTROLE KVALITETE IN ORGANIZACIJE Zagotavljanje le kvalitete (vhodna izhodna kontrola). Izvajanje del in nalog s področja organizacije dela tehnično tehnološke službe. Moji pomembni končani projekti: - Zmanjšanje števila reklamacij kupcev in popolna ukinitev ponavljajočih se reklamacij zaradi uvedbe ukrepov pri dobaviteljih, monterjih, uvedbi in nadzoru samokontrole v proizvodnji in uvajanju novih tehnoloških postopkov.- Izdelava enostavne baze podatkov za hitro izdelavo časovnih in materialnih kalkulacij izdelkov.- Izdelava baze podatkov izvedene kontrole za vsak delovni nalog.- Izdelava baze podatkov tehničnih navodil za vse artikle.- V sodelovanju s tehnologom izboljšanje tehnologije izdelave pohištva predvsem stolov z uvedbo novih postopkov dela za racionalnejšo izdelavo in krajši potreben čas za izdelavo izdelkov. Pri tem mi je bilo najbolj v pomoč znanje s področja študija dela in časa REFA, WF.- Izvajanje poslovnika kakovosti ISO 9001.- Uvedba skupinskih in individualnih časovnih normativov za obračun po učinku dela.- Izdelava vseh potrebnih poročil.- Analitična obdelava delovnih nalogov in posledično zmanjševanje stroškov dela in materiala.* LOGISTIKA VODJA SKLADIŠČA GOTOVIH IZDELKOV -Odprema gotovih izdelkov. Logistika skladiščnega poslovanja v vseh skladiščih.Uvajanje informacijskega sistema RISP SQL na področju proizvodnje in skladiščnega poslovanja ter nabave ter uvajanje prenosa podatkov med RISP SQL in GASTON na področju prodaje. Vsi informacijski sistemi so uspešno zaživeli in so v uporabi.* ORGANIZACIJA PROIZVODNJE IN LOGISTIKA Vodenje in izvajanje vseh dela projekta uvajanja informacijskega sistema (BPCS) na področju proizvodnje in skladiščnega poslovanja, priprava podatkov za obračun plač, analitična obdelava podatkov, planiranje proizvodnje, priprava dokumentov za proizvodnjo.Uspešno je bil uveden informacijski sistem v proizvodnjo in skladiščno poslovanje.Priprava vseh priročnikov za uporabo informacijskega sistema BPCS.Podpora in svetovanje uporabnikom.* VODJA PODROČJA INFORMATIKE Vodenje informacijske podpore podjetja. Projektno vodenje pred uvedbo novega informacijskega sistema. Urejanje baze podatkov.* TEHNOLOG Tehnologija proizvodnje in izdelave pohištva.
Dodatna znanja: Jeziki: Slovenski jezik: govorno in pisno Angleški jezik: govorno in pisno Italjanski jezik: osnovno sporazumevanje Računalništvo: Word (zelo dobro) Excel (zelo dobro) Power Point (dobro) Outlook (zelo dobro) Internet Explorer (zelo dobro) Mega Cad (dobro) Access (dobro) Informacijski sistemi (BPCS, RISP SQL, PANTHEON, MINI MAX ) AUTO CAD (osnovno se pripravljam na izpit ECDL) Osnove SQL
Področja dela: Ban. rač. finance

Želim več informacij o kandidatu

  • obvestila za podjetja o novih kadrih
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.