D. K.

Stopnja izobrazbe: Univerzitetni (VII)
Naziv izobrazbe: univ.dipl.organizatorka
Lokacija dela: Ljubljana-območje LPP
Spol: ženski
Izkušnje: DELOVNE IZKUŠNJE ? Založba Rokus Klett, d.o.o., Ljubljana od leta 2004 do danes: - asistentka glavnega urednika, izvršna urednica, pomočnica glavnega direktorja Trenutno opravljam delo pomočnice glavnega direktorja, kjer moje delovne naloge obsegajo skrb za načrtovanje, organiziranje in vodenje pisarne glavnega direktorja, nadzorovanje, usklajevanje in koordinacijo dela zaposlenih, izdelovanje potrebnih poslovnih poročil in planov, sodelovanje z gospodarskimi združenji in zunanjimi institucijami, sklepanje pogodb s poslovnimi partnerji in pogajanja, pripravo splošnih aktov organizacijskega in postopkovnega značaja, organizacijo različnih dogodkov in projektnih nalog, svetovanje in pomoč pri urejanju zadev s področja delovnopravne zakonodaje, varnosti in zdravja pri delu in požarnega varstva ter spremljanje zakonodaje, vodenje kadrovske evidence (priprava pogodb in sklepov, prijave potreb po delavcih, prijave/odjave v zdravstveno zavarovanje, jubilejne nagrade, izračun dopustov, zaposlitvene razgovore, itd.). Odgovorna sem bila tudi za pripravo celotne sistemizacije delovnih mest (akt o sistemizaciji delovnih mest, opisi del in nalog, katalog delovnih mest, organigram) in pripravo postopka za optimizacijo poslovanja, ukvarjam pa sem se tudi s pripravo javnih razpisov. Večji del mojih nalog obsega tudi koordinacijo aktivnosti v podjetjih, ki poleg slovenske družbe vključuje tudi družbe v južni skupini Klett: Hrvaška, Bosna, Srbija, Grčija, Madžarska, Bolgarija in Češka. Izvršna urednica in asistentka glavnega urednika Na delovnem mestu izvršne urednice in asistentke glavnega urednika je moje delo obsegalo načrtovanje, organiziranje, vodenje, koordinacija in nadzorovanje dela uredništva učbenikov, vodenje sestankov, pripravo avtorskih, založniških in licenčnih pogodb, spremljanje stanja projektov, uredništvo nekaterih projektov, svetovanje in pomoč urednikom, pomoč glavnemu uredniku, kontrolo kakovosti izdanih edicij, komunikacijo z avtorji, prevajalci, lektorji, ilustratorji, fotografi, recenzenti ipd., spremljanje domačega knjižnega trga, poznavanje spremljanje in analiziranje šolskega sistema in relevantne zakonodaje, sodelovanje pri zasnovi spletne strani založbe, skrb za potrjevanje učbenikov in pripravo vlog, itd. ? TSE d.o.o.., Ljubljana od leta 2002 do leta 2004 - skrbnik sistema kakovosti ISO Moje delo je obsegalo pripravo poslovnika kakovosti podjetja ter implementacijo vseh postopkov in procesov, ki so vezani na standard kakovosti ISO 9001:2000, in sicer: opravljanje notranjih presoj in vodstvenih sestankov, skrb za izvajanje vseh postopkov, sodelovanje s certifikacijsko hišo in zunanjimi presojevalci, izvajanje internih presoj, skrb za sledljivost dokumentov, pripravo poslovnega načrta, itd. V tem času sem bila hkrati odgovorna tudi za kadrovsko službo, pripravo sistemizacije delovnih mest in prijavo na javne razpise. ? JULON d.d., Ljubljana od leta 2000 do leta 2001 - sodelavec v kadrovski službi V podjetju z nekaj manj kot 500 zaposlenimi sem opravljala vse kadrovske in pravne naloge, ki so obsegale področje delovnopravne zakonodaje ter varnosti in zdravja pri delu in požarnega varstva (priprava pogodb in sklepov, zaposlitveni intervjuji, prijave potreb po delavcih, prijave/odjave v zdravstveno zavarovanje, jubilejne nagrade, izračun dopustov urejanje dovoljenj za zaposlitev tujcev, invalidski in disciplinski postopki, absentizem, plače, sistemizacija delovnih mest horizontalna in vertikalna napredovanja,?) in izobraževalne dejavnosti (organizacija tečajev, seminarjev, ugotavljanje potreb ter priprava plana izobraževanja). ? Različna študentska dela (od leta 1996 do leta 1999) V času študija sem opravljala razna administrativna in računovodska dela preko študentskega servisa (pisanje raznovrstnih dopisov, odločb, pogodb, komuniciranje s strankami, pisanje faktur, likvidacija računov, odpošiljanje pošte, opravljanje anket, pomoč v humanitarni organizaciji, itd.)
Dodatna znanja: ? Seminarji s kadrovskega področja in managerskih znanj ? Interni tečaji znotraj podjetja: optimizacija poslovanja, seminarji na temo uredniškega dela in učbenikov ? Tečaj angleščine in začetni tečaj italijanščine ? Seminar in izpit za internega presojevalca standarda ISO 9001:2000 ? Tečaj za operaterja sistema TIME&SPACE in Quick Time ? Tuji jeziki: - angleščina ? aktivno ? uporabljam dnevno - hrvaški in srbski ? aktivno ? uporabljam dnevno - nemščina ? pasivno ? Informacijsko tehnološka znanja: - Word, Excel, Internet, elektronska pošta ? uporabljam dnevno - Power Point ? uporabljam tedensko - Access ? uporabljam polletno - Kadrovski programi EDICO, QUICK TIME
Področja dela: Farmacija, IT, Strojništvo, Ban. rač. finance, Komerciala marketing, Gostinstvo in turizem, Trženje produktov, Gradbeništvo

Želim več informacij o kandidatu

  • obvestila za podjetja o novih kadrih
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.